Friday, September 30, 2005


Ini gambar aku dengan kawan-kawan sewaktu pelancaran buku Trio Resipi Alaf 21. Kitorang ni antara orang kuat jugaklah dalam persiapan ni selain Kak Wan. Kak Saadiah, Abg Lan, Kak Maziah, Kak Ruby & Syreen. Si lembut kat sebelah aku tu namanya, Faizal. Panggilan manja Gee Cantik. Dia ni orang paling kuat untuk promotion & event Alaf 21. Belakang dia Baien pembantu Faizal yang 'setia'. Belakang aku tu adik aku la... si Didi. Menyibuk je budak dua eko kat belakang tu.

Gambar kat sebelah ni pulak gambar aku ngan Norfadilawati atau mesra dengan panggilan Nor. Dia ni memang cantik. Kulit putih bersih. Dia ni baru je abis practical kat tempat aku. Gambar ni diambil selepas party perpisahan. Kat belakang aku tu Syreena, sebaya aku.

Cancel

1 comment:

Anonymous said...

Try our search engine, where you can search for torrent search and more without any annoying distractions.