Sunday, December 28, 2008

Salam Maal Hijrah & Hepi New Year 2009...

Salam maal hijrah pd sume ... and malam2 yang syahdu ni aku nak buat posting baru... untuk pengetahuan jugak, tahun 2009 ni umur aku mencecah 33 tahun pada 10 March nanti... huhu... Nothing to hide... and... i'm still single mehhh... but not available...

Kekadang aku suka list down perkara2 yg aku suka n tak suka...
Apa yg aku selalu buat & macam-macam lagi...

Tentang aku
1. Aku suka jalan-jalan cari makan (versi aku...)
2. Aku tak suka brooch besar-besar
3. Kaki aku size 5
4. Tak pandai main netball n yang sewaktu dengannya
5. Pernah join aerobic lebih kurang setahun jerrr... ampehhh
6. Sekolah di Sekolah Menengah Subang Jaya 1
7. Pernah pakai cemin mata
8. Sangat suka makanan berkicap
9. Tak berapa suka gula-gula
10. Selalu kena migrain sampai muntah-muntah
11. Prefers tea to Coffee

Nama panggilan (Tiru idea Cik sugus)
1. Molee
2. Molly (Selalu orang akan tulis macam ni... salah!)
3. Molek (Kak wan suka panggil aku dengan nama nih...)
4. Moli (Malas nak eja lah nih... salah!)
5. Moly (Salah eja jugak)
6. Moll (Biasanya orang panggil nama nih)
7. Moll De Bounch (Fauzi punya kerja!)
8. Kak Moll (Panggilan menandakan aku lebih tua dari si pemanggil)
9. Kerang la Nona (Fauzi jugak... hnssss!!!)
10. Cik Moll (Mak ayam suka panggil aku dengan nama nih!)
11. Molldanny (nama yang biasa aku guna untuk email)
12. Dahlea (nama blog aku)
13. Marge (nama samaran aku untuk forum dll)
14. Sayang (Ehem... ehem)
15. Adik (panggilan manja dalam keluarga... hihi)
16. Kak Momok (Moon nyer keje la nih...)
17. Mama (panggilan dari anak-anak saudaraku...)
18. Cik Molee (juga panggilan dari anak-anak buah)
19. Puan (Orang luar yang tak kenal aku... best gak sesekali dapat title nih)
20. Kak wea (panggilan dari beberapa orang yang rapat dengan aku)
21. Kak Momol (Lya n Che Za suka panggil aku dengan nama nih)
22. Dek Lee (Kak sue suka panggil aku dengan nama nih)

Dilla, luckily my list is not as much as yours... and i'm still thinking of another one or two more names to beat you...

3 comments:

Mersik said...

Err.. errr... "Go Moll" boleh tak? hik hik..

Slmt tahun baru..Semoga di tahun baru ini Molee akan melihat dunia dri perspektif yang berbeza. Yihaa

♥ SuGuS ♥ said...

hehe..phewitt..nama mcm ala2 minah salleh seh..seyes dulu dill ingat 'MOLEE' tu bukan real name Kak Moll..sbb mcm pelik..tp comel2 jer!

Happy new year! :)

molldanny said...

Molly tu juga di share oleh sejenis ikan bewarna hitam... harhar..