Saturday, February 14, 2009

Masterpiece

Chinese New Year Break
Semangat aku balik kampung berkobar-kobar bila aku tahu kakak aku ada kat kampung. Ini bermakna anak saudara aku Lia Rania (Nia) atau Iqbal Jiram ada sekali. Adik aku Didi jugak ada kat kampung bersama anaknya, Hadi Iskandar (Is)...

Dalam perjalanan pulang kepala aku tak habis-habis memikirkan apa yang aku patut belikan untuk budak-budak tu. Biasanya bila aku jumpa Nia, dia akan peluk aku & tanya "Mama beli apa???"...

Tak sampai hati kalau aku tak belikan dia apa-apa. Aku ambil keputusan untuk belikan Nia drawing block, magic ink, pencil colour, water colour, Crayon & Plasticine... Untuk Iqbal & Is, aku belikan permainan untuk boy, trailer... hihi... abis cerita!

Ini dia hasilnya... Tadaaaaaa....


Tak ada ruang nak conteng... lutut pun jadi lerrr..

Wajah tak bersalah Iqbal...

Wow...

Tak apa... tak kan atuk nak marah kottt...Erm.... ini suda lebey...

Bila plasticine & pencil colour bersatu....

Abstrak...

Baru sehari guna...

Masterpiece pertama Nia... RM50,000... anyone?

Iqbal Jiram...

Arghhhh... selesai painting!

Mama... tolong kemas...

Ok... ok...

4 comments:

L'Touch said...

huheuheuhee.. lawak bangat yg part.. wah.. ini suda lebey...

thehheheeee...

molldanny said...

seronok lya layan bebudak nih...

anak tak deee, tumpang kasih kat anak buah lerrr...

tak gitu lya???

Unknown said...

hehehe..rindunye same kak moll...

molldanny said...

Hey Hudhud...
pekabo???

bile nak datang sini...
tringin nak tngok huda perut besar...