Thursday, July 26, 2007

BBQ 2007


Sabtu, 21 July 2007 merupakan BBQ kedua yang Alaf 21 adakan setelah yang pertama berjalan dengan lancar! Macam biasa, aku antara orang yang paling sibuk sebab BBQ ini adalah idea aku... (bangga... bangga...) Cuma tarikh diadakan kita semua yang putuskan, bukan aku! Konsep BBQ kali ini ialah BBQ n Potluck... tema Black OR Red... jemputan cuma kengkawan terdekat & family... juga bekas budak yg practikal kat Alaf... Jemput gak mak bapak aku... tapi dorang tak dapat datang...

Aku punya jemputan ialah Huda, Fidah n Anna (classmate MASTER PROGRAM aku!)... macam biasa... aku seronok sangat sebab makanan kegemaran aku adalah benda2 yg bergrill ni... tapi macam biasa jugak, aku tak puas makan! Rasanya kenyang sangat, mungkin sebab aku minum banyak air... sebab baru2 ni aku kena infection... so, doctor nasihatkan aku minum banyak2 air... kembang jugaklah badan...

Nak tahu aku masak apa? Biasalah... potato salad... senang jer nak buat... rebus kentang pastu potong dadu sedang2 besar... rebus telur n belah 8 ke... 9 ke... terpulanglah... mix-vege rebus... hotdog potong kecil2... n mayonis. Pastu semua bahan tadi gaul dalam mangkuk.... angkat dan hidang!!! senang, kan?

2 comments:

Anonymous said...

lamb lagi? yg kelakarnya, kitorang tunggu gak kerang petang tu...awak dtg tangan kosong. kempunan budak2 tu.

Anonymous said...

paku dulang paku serpih,
kata orang dia yg lebih...