Saturday, July 23, 2005

Ini gambar aku kat office. Tapi bukannya kat meja aku, aku tumpang meja member aku, Kak Ruby. Gambar ni aku sajer je black & whitekan... chewahhhh... nak nampak klasiklah katakan!

Biasalah... tiap-tiap hari jumaat aku akan duduk kat meja Kak Ruby untuk buat web. Sampai lewat malam biasanya aku duduk kat situ... sorang-sorang. Kalau ada geng Comic dept. dekat sebelah dept aku, berteman jugaklah aku malam tu... tapi adakalanya bila aku check.. seko orang pun tak de...bila turun kat grafik dept, makkk oiiii dah tak de orang, gelap! Akupun apa lagi mulakan langkah seribu. Kalau adalah orang nampak aku pada waktu tu, memang diorang tau yang aku tengah ketakutan... mesti diorang gelak,lah!

Bila turun kat car park... satu hal lagi kalau sport light kat car park tu tak idup! Aku jalan laju semacam tak toleh-toleh lagi. Takut jugak mana tau ada orang ikut... kalau 'bukan orang' aku seram... mintak dijauhkan!

No comments: