Thursday, July 21, 2005

Pantai Remis... menggamit kenangan


Ini adalah gambar aku dengan Ahmad Daniel Shah, atau Danny. Masa ni kitorang berada kat Pantai Remis Selangor... saja jalan-jalan ambil angin. Danny tak bawak wheel chairnya, so tak dapatlah kitorang keluar dari kereta. Pulak tu hujan turun rintik2. Pehhhh... romantik!!! Tapi kitorang tak buat apa-apa... sekadar berborak, makan-makan &.... tidurrrrr.

Untuk memastikan tak ada orang menaruh syak, kitorang parking betul2 sebelah makcik jual rojak buah. Adalah dua tiga kali kitorang beli rojak tu... siap tu delivery lagi!!! main hulur duit dari dalam kreta. Cuaca panasss... angin masa ni pun tak banyak.

Makan tengahhari aku yg beli. Kitorang pekena nasik ayam. Boleh lahhh... dahlah pantai remis ni susah nak cari toilet. Toilet ada tapi air tak ada. Nasib baik perut aku tak meragam masa ni. Bukan nak kata apala... tiap kali kitorang keluar mesti aku akan pegi toilet. Siannn si Danny kena tunggu aku! Thanx sbb memahami.

No comments: