Tuesday, July 26, 2005

Rumah Auntie June, Sri Hartamas

Gambar ini diambil sewaktu ada BBQ party kat rumah auntie Danny kat Sri Hartamas, Auntie June... aku ingat lagi party ni diadakan khas untuk meraikan sepupu danny, Karima yg akan berangkat ke UK. Gambar ni antara gambar-gambar yang aku sayang...

Aku memang suka makan Lamb! Yang bestnya family Danny memang selalu buat family gathering... menu utamanya ialah BBQ... aku akan makan Lamb sampai kenyang, tak ingat dunia! Rasa best sangat makan... tapi kalau tak mengenangkan kat rumah orang aku akan makan lagi sampai puas. Sbb kat rumah orang kenalah control sket.. hehehe

Danny pulak suka makan beef... selain lamb & beef, ada sotong, ikan, cocktail sosej, kentang dan side dishesnyer pulak adalah auntie-auntie atau mak Danny contribute potato salad, mee/spagetti, nasik lemak & nasik goreng. (Hmmm... macammana tak gemuk!)

No comments: