Wednesday, July 27, 2005

Yummy...

Kalau tanya aku resipi yang aku suka... hmmm... jawabnya bukan nasik! Aku suka makan nasik kalau mak aku sendiri yang masak (lauknya) atau kalau memang kena makan nasik la... spt tengah hari (mcm dah 'program' tengah hari mesti makan nasik!!!). Tapi kalau tak dapat nasik aku tak kisah and lagiii suka lebih-lebih lagi bila aku dapat makanan lain such as western food.

Aku contras sket dengan Danny. Dia mesti nak nasik kalau tengah hari. Kengkadang keluar aku nak makan burger... nanti dia kata tak kenyang, akupun makan la nasik utk teman kan dia. Tapi kalau malam dia memang tak makan nasik. Time keluar malam ngan dia adalah masa yang paling best! Aku boleh mintak apa-apa makanan yang aku suka... Dia memang tak lokek pasal belanja makan. Dia selalu kata & pesan kat aku kalau pasal makanan jangan berkira atau kedekut, makan apa yang aku nak makan, beli apa yang aku teringin... satu pengajaran yang berharga buat aku...

No comments: